Průvodce reklamací

 

Reklamace se občas stávají a nikdo je nedělá záměrně. A tak není problém je obratem vyřešit. 

Postup je následující:

  • Vyplňte jednoduchý reklamační formulář a zašlete emailem na info@nalozene.cz.
  • My zajistíme vyzvednutí kurýrem na Vaší adrese, kterou uvedete ve formuláři.
  • Důkladně zabalte zboží, ať se nepoškodí při přepravě.
  • Kurýr Vám dá vědět přesný čas vyzvednutí balíčku.
  • Reklamaci vyřešíme co nejdříve ve lhůtě do 30 dnů.
  • Vyřízenou reklamaci zašleme zpět na Vaši adresu a doprava jde samozřejmě na náš účet.

Stále si nevíte rady nebo si nejste něčím jisti? Nevadí...

Napište nám na info@nalozene.cz nebo zavolejte na telefon 776 177 637.

 

Váš tým Naložené.cz