Průvodce reklamací

 

Reklamace se občas stávají a nikdo je nedělá záměrně. A tak není problém je obratem vyřešit. 

Postup je následující:

  • Vyplňte jednoduchý reklamační formulář a zašlete emailem na info@nalozene.cz.
  • My zajistíme vyzvednutí kurýrem na Vaší adrese, kterou uvedete ve formuláři.
  • Důkladně zabalte zboží, ať se nepoškodí při přepravě.
  • Kurýr Vám dá vědět přesný čas vyzvednutí balíčku.
  • Reklamaci vyřešíme co nejdříve ve lhůtě do 30 dnů.
  • Vyřízenou reklamaci zašleme zpět na Vaši adresu a doprava jde samozřejmě na náš účet.

Stále si nevíte rady nebo si nejste něčím jisti? Nevadí...

Napište nám na info@nalozene.cz nebo zavolejte na telefon 776 177 637.

 

Váš tým Naložené.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení