Průvodce reklamací
Reklamace se občas stávají a nikdo je nedělá záměrně. A tak není problém je obratem vyřešit.
Postup je následující:
- Vyplňte jednoduchý reklamační formulář a zašlete emailem na info@nalozene.cz.
- My zajistíme vyzvednutí kurýrem na Vaší adrese, kterou uvedete ve formuláři.
- Důkladně zabalte zboží, ať se nepoškodí při přepravě.
- Kurýr Vám dá vědět přesný čas vyzvednutí balíčku.
- Reklamaci vyřešíme co nejdříve ve lhůtě do 30 dnů.
- Vyřízenou reklamaci zašleme zpět na Vaši adresu a doprava jde samozřejmě na náš účet.
Stále si nevíte rady nebo si nejste něčím jisti? Nevadí...
Napište nám na info@nalozene.cz nebo zavolejte na telefon 776 177 637.
Váš tým Naložené.cz